Dom Pomocy Społecznej

w Janowicach Wielkich

 

 

Informacje o nas napisane tekstem łatwym do czytania i zrozumienia (ETR)

 

 

Czym jest Dom Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich?

 

Dom Pomocy Społecznej znajduje się Janowicach Wielkich.

 

Janowice Wielkie to miejscowość znajdująca się niedaleko Jeleniej Góry, w powiecie Karkonoskim.

 

Okolica ta jest bardzo piękna, otoczona górami.

 

Nasze budynki są stare lecz pięknie odnowione. Wokół jest też duży park. 

 

Mieszkają tu osoby niepełnosprawne intelektualnie. Może zamieszkać 91 osób. 

 

Są one pod stałą opieką przez cały dzień i całą noc. 

 

W czasie wolnym mieszkańcy mają ciekawe zajęcia z opiekunami. Są to ćwiczenia ruchowe, prace artystyczne i zajęcia komputerowe. 

 

Latem w parku robione są ogniska, a zimą zabawy na śniegu.

 

Organizowane są imprezy na różne okazje i  wycieczki. 

 

Ludzie są bardzo mili, przyjaźni i pomocni.

 

Każdy może czuć się tutaj jak w domu. 

 

Rodzina i bliscy mogą przyjechać w odwiedziny i zostać w pokojach gościnnych na noc.

 

Zadzwoń do nas pod numer 757515212 aby się dowiedzieć więcej.

 

 

 

 

Informacje prawne

Ochrona danych - RODO  |  Deklaracja dostępności  |  Polityka Prywatności

Przydatne linki

Biuletyn Informacji Publicznej BIP  |  Powiat Karkonoski  |  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  |  Urząd Gminy Janowice Wielkie  |  KSON |  PFRON

Kontakt

Dom Pomocy Społecznej, ul. Chłopska 1, 58-520 Janowice Wielkie, Telefon i Fax 75/75-15-212, sekretariat@dpsjanowicewielkie.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /dpsjw/SkrytkaESP

Adres do doręczeń: AE:PL-89875-31483-IRDHF-24

 

 
 

 

Logo Powiatu Karkonoskiego Logo Gminy Janowice Wielkie Logo Karkonoskiego Sejmik Osób Niepełnosprawnych Logo Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych Logo Gov.pl

 

© Dom Pomocy Społecznej Janowice Wielkie 2024