O nas - tekst ETR

Informacje o nas napisane tekstem łatwym do czytania i zrozumienia (ETR)

 

Dom Pomocy Społecznej znajduje się Janowicach Wielkich.

 

Janowice Wielkie to miejscowość znajdująca się niedaleko Jeleniej Góry, w powiecie Karkonoskim.

 

Okolica ta jest bardzo piękna, otoczona górami.

 

Nasze budynki są stare lecz pięknie odnowione. Wokół jest też duży park. 

 

Mieszkają tu osoby niepełnosprawne intelektualnie. Może zamieszkać 91 osób. 

 

Są one pod stałą opieką przez cały dzień i całą noc. 

 

W czasie wolnym mieszkańcy mają ciekawe zajęcia z opiekunami. Są to ćwiczenia ruchowe, prace artystyczne i zajęcia komputerowe. 

 

Latem w parku robione są ogniska, a zimą zabawy na śniegu.

 

Organizowane są imprezy na różne okazje i  wycieczki. 

 

Ludzie są bardzo mili, przyjaźni i pomocni.

 

Każdy może czuć się tutaj jak w domu. 

 

Rodzina i bliscy mogą przyjechać w odwiedziny i zostać w pokojach gościnnych na noc.

 

Zadzwoń do nas pod numer 757515212 aby się dowiedzieć więcej.